Publication:
Evaluación de competencias: un ejemplo en posgrado

relationships.isAuthorOfPublication
relationships.isSecondaryAuthorOf
relationships.isDirectorOf
Authors
Fuentes, Raul ; Amorós Poveda, Lucía
item.page.secondaryauthor
item.page.director
Publisher
Revista Electrónica de Desarrollo de Competencias (REDEC) - Universidad de Talca
publication.page.editor
publication.page.department
DOI
https://doi.org/10.5281/zenodo.15207053
item.page.type
info:eu-repo/semantics/article
Description
© 2012 La revista. This manuscript version is made available under the CC-BY 4.0 license http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ This document is the Published Manuscript version of a Published Work that appeared in final form in Revista Electrónica de Desarrollo de Competencias
Abstract
Siguiendo los planteamientos Tuning dentro del contexto de América Latina se aplica el modelo de evaluación para entornos de telenseñanza (MEET). Se ofrece un trato de la evaluación, reconociendo el aprendizaje por competencias y describiendo la naturaleza de la evaluación dentro del módulo Evaluación del Aprendizaje. Este módulo forma parte del programa de Magíster en Educación, con Mención en Currículum y Administración. Se imparte en la Universidad Católica del Maule (Talca, Chile) y forma parte de las acciones llevadas a cabo dentro de MECESUP (proyecto MECESUP 0307). -------------
According with AL Tuning backgrounds this paper applied a model of evaluation in environments of teleteaching (MEET). It provides assessment treatment, recognizing the learning skills and describing the nature of evaluation within the Learning Assessment module. This module is part of the Master´s program in Education, with Mention in Curriculum and Administration. He taught at the Catholic University of Maule (Talca, Chile) and is parte of the actions carried out under MECESUP (Project MECESUP 0307).
Citation
Revista Electrónica de Desarrollo de Competencias (REDEC), 2012, vol. 5, N. 1, pp. 1-22
item.page.embargo
Collections