Skip navigation
Inicio
Servicios
Normativa
Guía Recolecta
Equipo
Listar
Comunidades
Buscar ítems por:
Fecha Publicación
Fecha de envío
Fecha Creación
Título
Autor
Materia
Idioma
Español
English
Inicia sesión
Regístrate
Mi Digitum
Alertas
Editar perfil
Digitum: Repositorio Institucional de la Universidad de Murcia
Buscar por Autor Criado, Raquel
Ir a una fecha de inicio:
(Elige año)
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1985
1980
1975
1970
1960
1950
(Elige mes)
enero
febrero
marzo
abril
mayo
junio
julio
agosto
septiembre
octubre
noviembre
diciembre
O seleccione año:
Ordenar por:
Fecha de publicación
Fecha de envío
Fecha de creación
Título
Autor
Materia
En orden:
Ascendente
Descendente
Resultados por página
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autor/Registro:
Todo
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrando resultados 1 a 20 de 24
Siguiente >
Vista previa
Fecha de publicación
Fecha de Creación
Título
8-oct-2008
30-jun-2005
Activity sequencing patterns in the Teaching of English as a Foreign Language: an analysis based on three 20th century samples
28-oct-2008
27-jun-2008
Patterns of Activity Sequencing in the Teaching of English as a Foreign Language and their Effects on Learning: A Quasi-Experimental Study Patrones de secuenciación de actividades en la enseñanza de inglés como lengua extranjera y su incidencia en el aprendizaje: estudio cuasi-experimental
2009
-
Vocabulary in EFL Textbooks. A Contrastive Analysis against Three Corpus-Based Word Ranges
2009
-
English Language Teaching in Spain: Do Textbooks Comply with the Official Methodological Regulations? A Sample Analysis
2009
-
The Distribution of the Lexical Component in ELT Coursebooks and its Suitability for Vocabulary Acquisition from a Cognitive Perspective. A Case Study
2009
-
The distribution of the lexical component in ELT coursebooks and its suitability for vocabulary acquisition from a cognitive perspective. A case study
2010
-
An attempt to elaborate a construct to measure the degree of explicitness and implicitness in ELT materials
2010
-
Introduction
2010
-
Book review
19-jul-2010
2010
LENGUA C I (INGLÉS). 1º LICENCIADO TRADUCCIÓN E INTERPRETACIÓN (FRANCÉS). GRAMMAR THEORY AND WRITING SKILL SEMINARS
19-jul-2010
2010
Lengua inglesa II (1º Grado Estudios Ingleses): Grammar theory
19-jul-2010
-
Material docente del bloque 3 de "El inglés en la enseñanza secundaria y escuelas oficiales de idiomas (1)". Máster Universitario en Formación del Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional, Enseñanzas de Idiomas y Enseñanzas Artísticas (Especialidad: Inglés como Lengua Extranjera)
22-jul-2010
2010
Lengua inglesa I (1º licenciado filología inglesa): Grammar file
2018
-
A diachronic-comparative analysis of three foreign language teaching manuals from the perspective of Skill Acquisition Theory
4-sep-2019
2019
Guía de evaluación del trabajo de fin de grado (TFG) en el Grado en Estudios Ingleses (GEI) (código 1561)
2020
-
L2 writers’ processing of written corrective feedback. Depth of processing via written languaging
1-ago-2020
2-jul-2020
Experiencias innovadoras con Aula Virtual para docencia semipresencial. Facultad de Letras. “Cómo salvé mi asignatura: Videoconferencia”.
27-dic-2022
-
Models as written corrective feedback: Effects on young L2 learners’ fluency in digital writing from product and process perspectives
2023
-
Comparing individual vs. collaborative writing in Spanish EFL secondary education: Insights from CAF measures, propositional complexity, and communicative adequacy
2023
-
Affordances and limitations when using Inputlog to study young learners’ pausing behavior in L2 writing