Skip navigation
Inicio
Servicios
Normativa
Guía Recolecta
Equipo
Listar
Comunidades
Buscar ítems por:
Fecha Publicación
Fecha de envío
Fecha Creación
Título
Autor
Materia
Idioma
Español
English
Inicia sesión
Regístrate
Mi Digitum
Alertas
Editar perfil
Digitum: Repositorio Institucional de la Universidad de Murcia
Buscar por Autor Veas Iniesta, Alejandro
Ir a una fecha de inicio:
(Elige año)
2025
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1985
1980
1975
1970
1960
1950
(Elige mes)
enero
febrero
marzo
abril
mayo
junio
julio
agosto
septiembre
octubre
noviembre
diciembre
O seleccione año:
Ordenar por:
Fecha de publicación
Fecha de envío
Fecha de creación
Título
Autor
Materia
En orden:
Ascendente
Descendente
Resultados por página
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autor/Registro:
Todo
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrando resultados 1 a 12 de 12
Vista previa
Fecha de publicación
Fecha de Creación
Título
2014
-
Alumnado con necesidad específica de apoyo educativo de ESO y uso de las TIC en la Región de Murcia
2014
-
Los jovenes de educación secundaria ante el uso y consumo de las TIC
2017
-
Validation of the Spanish adaptation of the School Attitude Assessment Survey-Revised using multidimensional Rasch analysis
2018
-
Mediation analysis of the relationship between educational capital, learning capital, and underachievement among gifted secondary school students
2019
-
Testing for invariance in a structural model of academic achievement across underachieving and non-underachieving students
18-jul-2020
-
30-item version of the revised child anxiety and depression scalein Chilean adolescents: psychometric properties
10-may-2022
-
A multi-group confirmatory factor analysis of the revised children's anxiety and depression scale (RCADS) in Spain, Chile and Sweden
-
-
Relationship between parent involvement and academic achievement through metacognitive strategies: A multiple multilevel mediation analysis
-
-
Differences in cognitive, motivational and contextual variables between under-achieving, normally-achieving, and over-achieving students: A mixed-effect analysis
-
-
Análisis comparativo de las pruebas de acceso a la universidad bajo el enfoque de comparabilidad de constructo
-
-
Validation of the Spanish adaptation of the School Attitude AssessmentSurvey-Revised using multidimensional Rasch analysis
-
-
Academic achievement in early adolescence: The influence of cognitive and non-cognitive variables