Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: 10.1177/0162353218799436

Título: Mediation analysis of the relationship between educational capital, learning capital, and underachievement among gifted secondary school students
Fecha de publicación: 2018
Cita bibliográfica: Journal for the education of the gifted, 4, 41
https://journals.sagepub.com/doi/full/10.1177/0162353218799436
ISSN: 0162-3532
Palabras clave: actiotope model of giftedness
educational capital
giftedness
learning capital
underachievement
Autor/es principal/es: Veas Iniesta, Alejandro
Castejón, J. L.
O'reilly, C.
Ziegler, A.
URI: http://hdl.handle.net/10201/121683
DOI: 10.1177/0162353218799436
Tipo de documento: info:eu-repo/semantics/article
Número páginas / Extensión: 26
Derechos: info:eu-repo/semantics/openAccess
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Descripción: ©<2018>. This manuscript version is made available under the CC-BY-NC-ND 4.0 license http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ This document is the Accepted, version of a Published Work that appeared in final form in [Journal for the education of the gifted]. To access the final edited and published work see[10.1177/0162353218799436]
Aparece en las colecciones:Artículos: Psicología Evolutiva y de la Educación

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción TamañoFormato 
Mediation analysis of the relationship between educational.pdf727,2 kBAdobe PDFVista previa
Visualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons