Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: 10.1111/bjep.12245

Título: Relationship between parent involvement and academic achievement through metacognitive strategies: A multiple multilevel mediation analysis
Cita bibliográfica: 89
British journal of educational psychology
https://bpspsychub.onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/bjep.12245
ISSN: 0007-0998
Autor/es principal/es: Veas Iniesta, Alejandro
Castejón, J. L.
Miñano, P.
Gilar-corbã-, R.
URI: http://hdl.handle.net/10201/121905
DOI: 10.1111/bjep.12245
Tipo de documento: info:eu-repo/semantics/article
Número páginas / Extensión: 19
Derechos: info:eu-repo/semantics/openAccess
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Descripción: ©<2018>. This manuscript version is made available under the CC-BY-NC-ND 4.0 license http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ This document is the Accepted version of a Published Work that appeared in final form in [British journal of educational psychology]. To access the final edited and published work see[I:10.1111/bjep.12245]
Aparece en las colecciones:Artículos: Psicología Evolutiva y de la Educación

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción TamañoFormato 
Relationship between parent involvement.pdf1,69 MBAdobe PDFVista previa
Visualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons