Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://doi.org/10.1016/j.cedpsych.2019.101780

Título: Testing for invariance in a structural model of academic achievement across underachieving and non-underachieving students
Fecha de publicación: 2019
Cita bibliográfica: 101780
59
Contemporary Educational Psychology
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0361476X18301309
ISSN: 0361-476X
Palabras clave: causal structure
invariant path coefficients
path analysis
underachieving
Autor/es principal/es: Gilar-Corbi, Raquel
Castejón, Juan-Luis
Veas Iniesta, Alejandro
Miñano, Pablo
URI: http://hdl.handle.net/10201/117519
DOI: https://doi.org/10.1016/j.cedpsych.2019.101780
Tipo de documento: info:eu-repo/semantics/article
Número páginas / Extensión: 11
Derechos: info:eu-repo/semantics/openAccess
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Descripción: ©<2019>. This manuscript version is made available under the CC-BY-NC-ND 4.0 license http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ This document is the Accepted version of a Published Work that appeared in final form in [Contemporary Educational Psychology]. To access the final edited and published work see[https://doi.org/10.1016/j.cedpsych.2019.101780]
Aparece en las colecciones:Artículos: Psicología Evolutiva y de la Educación

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción TamañoFormato 
Testing for invariance in a structural....pdf833,62 kBAdobe PDFVista previa
Visualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons