Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: 10.7334/psicothema2016.283

Título: Differences in cognitive, motivational and contextual variables between under-achieving, normally-achieving, and over-achieving students: A mixed-effect analysis
Cita bibliográfica: Psicothema 2017, Vol. 29 nº 4. pág 533-538
http://www.psicothema.com
ISSN: 0214-9915
Palabras clave: Compulsory Secondary Education
Mixed-Effect Analysis
overachievement
underachievement
Autor/es principal/es: Veas Iniesta, Alejandro
Gilar-corbã-, R.
Miñano, P.
Castejón, J. L.
Facultad/Departamentos/Servicios: Facultades, Departamentos, Servicios y Escuelas::Departamentos de la UMU::Psicología Evolutiva y de la Educación
URI: http://hdl.handle.net/10201/123043
DOI: 10.7334/psicothema2016.283
Tipo de documento: info:eu-repo/semantics/article
Número páginas / Extensión: 6
Derechos: info:eu-repo/semantics/openAccess
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Descripción: ©<2017>. Psicotherma. This manuscript version is made available under the CC-BY-NC-ND 4.0 license http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ This document is the Published version of a Published Work that appeared in final form in Psicotherma . To access the final edited and published work see doi: 10.7334/psicothema2016.283
Aparece en las colecciones:Artículos: Psicología Evolutiva y de la Educación

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción TamañoFormato 
difference..l.pdf338,33 kBAdobe PDFVista previa
Visualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons