Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
10.7334/psicothema2016.283
Twittear
Título: | Differences in cognitive, motivational and contextual variables between under-achieving, normally-achieving, and over-achieving students: A mixed-effect analysis |
Cita bibliográfica: | Psicothema 2017, Vol. 29 nº 4. pág 533-538 http://www.psicothema.com |
ISSN: | 0214-9915 |
Palabras clave: | Compulsory Secondary Education Mixed-Effect Analysis overachievement underachievement |
Autor/es principal/es: | Veas Iniesta, Alejandro Gilar-corbã-, R. Miñano, P. Castejón, J. L. |
Facultad/Departamentos/Servicios: | Facultades, Departamentos, Servicios y Escuelas::Departamentos de la UMU::Psicología Evolutiva y de la Educación |
URI: | http://hdl.handle.net/10201/123043 |
DOI: | 10.7334/psicothema2016.283 |
Tipo de documento: | info:eu-repo/semantics/article |
Número páginas / Extensión: | 6 |
Derechos: | info:eu-repo/semantics/openAccess Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International |
Descripción: | ©<2017>. Psicotherma. This manuscript version is made available under the CC-BY-NC-ND 4.0 license http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ This document is the Published version of a Published Work that appeared in final form in Psicotherma . To access the final edited and published work see doi: 10.7334/psicothema2016.283 |
Aparece en las colecciones: | Artículos: Psicología Evolutiva y de la Educación |
Ficheros en este ítem:
Fichero | Descripción | Tamaño | Formato | |
---|---|---|---|---|
difference..l.pdf | 338,33 kB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir |
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons