Skip navigation
Inicio
Servicios
Normativa
Guía Recolecta
Equipo
Listar
Comunidades
Buscar ítems por:
Fecha Publicación
Fecha de envío
Fecha Creación
Título
Autor
Materia
Idioma
Español
English
Inicia sesión
Regístrate
Mi Digitum
Alertas
Editar perfil
Digitum: Repositorio Institucional de la Universidad de Murcia
Buscar por Autor Sánchez Pérez, Aquilino
Ir a una fecha de inicio:
(Elige año)
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1985
1980
1975
1970
1960
1950
(Elige mes)
enero
febrero
marzo
abril
mayo
junio
julio
agosto
septiembre
octubre
noviembre
diciembre
O seleccione año:
Ordenar por:
Fecha de publicación
Fecha de envío
Fecha de creación
Título
Autor
Materia
En orden:
Ascendente
Descendente
Resultados por página
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autor/Registro:
Todo
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrando resultados 1 a 20 de 25
Siguiente >
Vista previa
Fecha de publicación
Fecha de Creación
Título
1984
-
Diego Saavedra Fajardo: "Las Empresas Políticas" dentro de la tradición de los libros de emblemas
1986
-
Emblem Literature and Fantasy in Literature: Some Common Characteristics
1987
-
Libro muy prouechoso para saber la manera de leer, escrevir y hablar angleis, y español: De los primeros libros de diálogos y conversación para aprender lenguas vulgares
1996
-
El tratamiento de la gramatica en una metodología integral y comunicativa
2004
-
The task-based approach in language teaching
2007
-
Research on second language vocabulary acquisition and learning: an introduction
2007
-
Words as "lexical units" in learning/teaching vocabulary
2008
-
Activity sequencing in foreign language teaching: psychological and pedagogic considerations in late 19th century and 21st century materials
8-oct-2008
30-jun-2005
Activity sequencing patterns in the Teaching of English as a Foreign Language: an analysis based on three 20th century samples
28-oct-2008
27-jun-2008
Patterns of Activity Sequencing in the Teaching of English as a Foreign Language and their Effects on Learning: A Quasi-Experimental Study Patrones de secuenciación de actividades en la enseñanza de inglés como lengua extranjera y su incidencia en el aprendizaje: estudio cuasi-experimental
2009
-
Vocabulary in EFL Textbooks. A Contrastive Analysis against Three Corpus-Based Word Ranges
2009
-
Cognitive patterns in the acquisition of knowledge and the sequencing of activities in the organization of teaching materials
2009
-
The universal character of the DEC−>PRO cognitive sequence in language learning and teaching materials.
15-ene-2009
19-ene-2007
Investigación sobre la relación entre las directrices curriculares relativas a la enseñanza de la lengua inglesa y su aplicación en el aula (1º Bachillerato)
15-jun-2009
11-abr-2008
El inglés de las telecomunicaciones: estudio léxico basado en un corpus específico
2010
-
Data-driven analysis on the weight of the explicit and implicit construct in ELT textbooks.
2010
-
Cognitive processes and the P-P-P (Presentation-Practice-Production model) in contemporary ELT materials.
2010
-
An attempt to elaborate a construct to measure the degree of explicitness and implicitness in ELT materials
7-ago-2010
-
Cognitive underpinnings of repetitive practice in the learning of EFL
19-sep-2011
25-feb-2011
Cantidad y ritmo de adquisición léxica en un contexto de introducción no sistemática: Estudiantes de Inglés como Lengua Extranjera en Educación Primaria = Quantity and rate of vocabulary acquisition in the context of non-systematic input : elementary education students of english as a foreign language