Búsqueda avanzada


Filtros actuales:



Comenzar nueva búsqueda
Añadir filtros:

Utiliza filtros para refinar los resultados de búsqueda


*Nota: Si seleccionas "Tipo de documento igual a", introduce en el campo la nomenclatura Open Aire info:eu-repo/semantics/(tipo de documento)


Resultados 1-10 de 48.
Resultados por ítem:
Vista previaFecha de publicaciónFecha de CreaciónTítulo
99511-399401-1-PB.pdf.jpg2009-The Distribution of the Lexical Component in ELT Coursebooks and its Suitability for Vocabulary Acquisition from a Cognitive Perspective. A Case Study
Criado and Sanchez_Vocabulary in EFL Textbooks_2009.pdf.jpg2009-Vocabulary in EFL Textbooks. A Contrastive Analysis against Three Corpus-Based Word Ranges
Sanchez_Criado Sanchez_2010.pdf.jpg7-ago-2010-Cognitive underpinnings of repetitive practice in the learning of EFL
19-jul-20102010Lengua inglesa II (1º Grado Estudios Ingleses): Grammar theory
TEMA 6.pdf.jpg19-jul-2010-Material docente del bloque 3 de "El inglés en la enseñanza secundaria y escuelas oficiales de idiomas (1)". Máster Universitario en Formación del Profesorado de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional, Enseñanzas de Idiomas y Enseñanzas Artísticas (Especialidad: Inglés como Lengua Extranjera)
90611-368401-1-PB.pdf.jpg2009-English Language Teaching in Spain: Do Textbooks Comply with the Official Methodological Regulations? A Sample Analysis
CriadoSanchez01de19.pdf.jpg28-oct-200827-jun-2008Patterns of Activity Sequencing in the Teaching of English as a Foreign Language and their Effects on Learning: A Quasi-Experimental Study Patrones de secuenciación de actividades en la enseñanza de inglés como lengua extranjera y su incidencia en el aprendizaje: estudio cuasi-experimental
CRIADO SÁNCHEZ TESIS LICENCIATURA.pdf.jpg8-oct-200830-jun-2005Activity sequencing patterns in the Teaching of English as a Foreign Language: an analysis based on three 20th century samples
99511-399401-1-PB.pdf.jpg2009-The distribution of the lexical component in ELT coursebooks and its suitability for vocabulary acquisition from a cognitive perspective. A case study
Criado_Towards the validation of a scale for measuring the load of form focus and meaning focus of textbook activities_2016.pdf.jpg31-ene-2017-Towards the validation of a scale for measuring the load of form focus and meaning focus of textbook activities in Foreign Language Teaching