Anales de psicología: Vol. 32, Nº 3 (2016) : [33]  Estadísticas

Buscar por 
Suscribirse para recibir un email cada vez que se introduzca un ítem en esta colección. RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ítems de la colección (ordenados por Fecha Publicación en orden Descendente): 1 a 20 de 33
Vista previaFecha de publicaciónFecha de CreaciónTítulo
EPTS Curriculum Model in the Education of Gifted Students.pdf.jpg2016-EPTS Curriculum Model in the Education of Gifted Students
Inventory of Distorted Thoughts about Women and.pdf.jpg2016-Inventory of Distorted Thoughts about Women and the Use of Violence-Revised (IPDMUV-R): Psychometric properties
Mindfulness Integrative Model (MIM).pdf.jpg2016-Mindfulness Integrative Model (MIM): Cultivating positive states of mind towards oneself and the others through mindfulness and self-compassion
“Good things never last”.pdf.jpg2016-“Good things never last”: Dampening positive emotions influences our optimism levels
Effectiveness of a positive psychology intervention combined.pdf.jpg2016-Effectiveness of a positive psychology intervention combinedwith cognitive behavioral therapy in university students
Shared flow and positive collective gatherings.pdf.jpg2016-Shared flow and positive collective gatherings
A New Measurement of Scientific Creativity.pdf.jpg2016-A New Measurement of Scientific Creativity: The Study of its Psychometric Properties
The power of extraverts.pdf.jpg2016-The power of extraverts: Testing positive and negative mood regulation
Challenges in the identification of giftedness.pdf.jpg2016-Challenges in the identification of giftedness: Issues related to psychological assessment
Positive Psychology in Spain.pdf.jpg2016-Positive Psychology in Spain: A portrait of a vigorous field of research
Promoting resilience in children with depressive symptoms.pdf.jpg2016-Promoting resilience in children with depressive symptoms
Gifted and talented children.pdf.jpg2016-Gifted and talented children: Heterogeneity and individual differences
What Are People Saying When They Report They Are Happy Or Life Satisfied.pdf.jpg2016-What Are People Saying When They Report They Are Happy Or Life Satisfied
Conductas disruptivas desde la óptica del docente: validación de una escala.pdf.jpg2016-Conductas disruptivas desde la óptica del docente: validación de una escala
Disposición al riesgo en la actividad sexual de adolescentes.pdf.jpg2016-Disposición al riesgo en la actividad sexual de adolescentes: El rol de los modelos internos de apego, de las relaciones de apego con padres e iguales y de las dificultades de regulación emocional
JOLer: A Java standalone application for simulating the Weaver & Kelemen's judgment of learning (JOL) model.pdf.jpg2016-JOLer: A Java standalone application for simulating the Weaver & Kelemen's judgment of learning (JOL) model
218081-917271-1-PB.pdf.jpg2016-Relación entre autoconcepto y nivel de depresión en personas con retinosis pigmentaria
217461-917201-1-PB.pdf.jpg2016-Conductas de ciberadicción y experiencias de cyberbullying entre adolescentes
217751-917441-1-PB.pdf.jpg2016-La comprensión simbólica temprana de una imagen digital como medio de comunicación y fuente de información
217031-917261-1-PB-1.pdf.jpg2016-Comorbilidad de TEA y TDAH: revisión sistemática de los avances en investigación
Ítems de la colección (ordenados por Fecha Publicación en orden Descendente): 1 a 20 de 33