Búsqueda avanzada


Filtros actuales:


Comenzar nueva búsqueda
Añadir filtros:

Utiliza filtros para refinar los resultados de búsqueda


*Nota: Si seleccionas "Tipo de documento igual a", introduce en el campo la nomenclatura Open Aire info:eu-repo/semantics/(tipo de documento)


Resultados 1261-1270 de 1316.
Resultados por ítem:
Vista previaFecha de publicaciónFecha de CreaciónTítulo
bcortina,+17795-Otro-81579-1-10-20220308.pdf.jpgene-2022-Design and validation of a tool to evaluate CLIL in Physical Education sessions
journal.pone.0278572.pdf.jpg6-dic-2022-A cluster analysis of high-performance female team players’ perceived motivational climate: Implications on perceived motor competence and autonomous behaviour
Motivated and without.pdf.jpg2023-Motivated and without Fear of Failure: The Strength of Basic Psychological Needs in Youth Spanish Athletes in Team Sports
548801-Tex..5.pdf.jpgsep-2023-Relationship of indicators of ability and experience of military sports skydiving with the psychological state and performance in competition of elite jumpers
26.ijerph-..2.pdf.jpg30-nov-2021-Influence of the Psychomotor Profile in the Improvement of Learning in Early Childhood Education
98612-Text..3.pdf.jpg24-feb-2023-Validation of quality, perceived value, future practice intention and satisfaction scale of activity charter focused on nautic business development
Laaplicabi..A.pdf.jpg8-feb-2024-La aplicabilidad de la Fraseodidáctica en la enseñanza-ap-rendizaje del lenguaje figurado en aprendientes con TEA de grado 1: una revisión de alcance
13757-28084-1-PB.pdf.jpg2023-Proposal for the standardization of controlled vocabularies for television archives: case study at RTVE
Ortega y cols_2020 Salmonella Wild boar Murcia.pdf.jpg30-jul-2020-Salmonella seroprevalence in wild boar from Southeast Spain depends on host population density
hop-25102.pdf.jpg7-jun-2023-Creencias epistemológicas y enfoques de enseñanza en docentes de primer ciclo de enseñanzas universitarias: modelos predictivos sobre las creencias epistemológicas y los enfoques de enseñanza en docentes de primer ciclo universitario