International Journal of English Studies: 2013, V. 13, N. 1 : [10]  Estadísticas

Buscar por 
Suscribirse para recibir un email cada vez que se introduzca un ítem en esta colección. RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ítems de la colección (ordenados por Fecha Publicación en orden Descendente): 1 a 10 de 10
Vista previaFecha de publicaciónFecha de CreaciónTítulo
152681-Article Text-639321-1-10-20130513.pdf.jpg2013-A study of the acquisition of discourse markers by Chinese learners of English.
137811-639371-1-PB.pdf.jpg2013-Anti-Catholicism, civic consciousness and parliamentarianism: Thomas Scott’s Vox Regis (1624)
138701-639311-1-PB.pdf.jpg2013-L1 transfer in article selection for generic reference by Spanish, Turkish and Japanese L2 learners
154501-639351-1-PB.pdf.jpg2013-The metaphoric motivation of the caused-motion construction: A case study of perception
148711-639341-1-PB.pdf.jpg2013-Strategy use of Russian pre-service TEFL university students: using a strategy inventory for program effectiveness evaluation
134681-639331-1-PB.pdf.jpg2013-A diary study on the causes of English language classroom anxiety
136861-639381-1-PB.pdf.jpg2013-“Remember... Whose girl you are”: Dynamics of domination in Sarah Waters’s Affinity (1999)
165561-639391-1-PB.pdf.jpg2013-Referencias bibliográficas: "Rethinking Academic Writing Pedagogy for the European University", Breeze, R. / Laura Martinez Escudero
127081-639361-1-PB.pdf.jpg2013-The conventionalisation of contextual effects in middle structures
165931-639401-1-PB.pdf.jpg2013-Referencias bibliográficas: "Barrie, Hook and Peter Pan: Studies in Contemporary Myth; Estudios sobre un mito contemporáneo. Muñoz Corcuera, A. & Di Biase E.T. (Eds.)./ Ana Fernández-Caparrós Turina
Ítems de la colección (ordenados por Fecha Publicación en orden Descendente): 1 a 10 de 10