Skip navigation
Inicio
Servicios
Normativa
Guía Recolecta
Equipo
Listar
Comunidades
Buscar ítems por:
Fecha Publicación
Fecha de envío
Fecha Creación
Título
Autor
Materia
Idioma
Español
English
Inicia sesión
Regístrate
Mi Digitum
Alertas
Editar perfil
Digitum: Repositorio Institucional de la Universidad de Murcia
Buscar por Autor Roca de Larios, Julio
Ir a una fecha de inicio:
(Elige año)
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1985
1980
1975
1970
1960
1950
(Elige mes)
enero
febrero
marzo
abril
mayo
junio
julio
agosto
septiembre
octubre
noviembre
diciembre
O seleccione año:
Ordenar por:
Fecha de publicación
Fecha de envío
Fecha de creación
Título
Autor
Materia
En orden:
Ascendente
Descendente
Resultados por página
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autor/Registro:
Todo
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrando resultados 1 a 12 de 12
Vista previa
Fecha de publicación
Fecha de Creación
Título
1990
-
Hacia un nuevo paradigma en la enseñanza de idiomas modernos: el enfoque por tareas
1999
-
Cognitive processes in L 1 and L 2 writing : a cross-sectional study
2001
-
Some Steps Towards a Socio-cognitive Interpretation of Second Language Composition Processes
2007
-
Lexical retrieval processes and strategies in second language writing: a synthesis of empirical research
20-jul-2011
-
Feedback in second language writing: an introduction
20-jul-2011
-
The Use of Models as a Form of Written Feedback to Secondary School Pupils of English
2016
-
Las creencias de estudiantes universitarios sobre la escritura en Inglés
9-feb-2016
22-ene-2016
Didáctica de los métodos fónicos para la enseñanza de la lectura del inglés como lengua extranjera en los primeros niveles de enseñanza primaria
6-feb-2018
15-sep-2017
Analysis of the effects of reformulation as a written corrective feedback technique in english with grade six pupils
9-feb-2018
22-sep-2017
The use of written models in the teaching of english in primary
2-ago-2019
-
Language reflection fostered by individual L2 writing tasks. Developing a theoretically motivated and empirically based coding scheme
13-jun-2022
30-may-2022
Improving the English pronunciation proficiency of university students through the use of pronunciation learning strategies