Skip navigation
Inicio
Servicios
Normativa
Guía Recolecta
Equipo
Listar
Comunidades
Buscar ítems por:
Fecha Publicación
Fecha de envío
Fecha Creación
Título
Autor
Materia
Idioma
Español
English
Inicia sesión
Regístrate
Mi Digitum
Alertas
Editar perfil
Digitum: Repositorio Institucional de la Universidad de Murcia
Buscar por Materia Segunda lengua
Ir a una fecha de inicio:
(Elige año)
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1985
1980
1975
1970
1960
1950
(Elige mes)
enero
febrero
marzo
abril
mayo
junio
julio
agosto
septiembre
octubre
noviembre
diciembre
O seleccione año:
Ordenar por:
Fecha de publicación
Fecha de envío
Fecha de creación
Título
Autor
Materia
En orden:
Ascendente
Descendente
Resultados por página
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autor/Registro:
Todo
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrando resultados 31 a 50 de 69
< Anterior
Siguiente >
Vista previa
Fecha de publicación
Fecha de Creación
Título
2007
-
A corpus-driven design of a test for assessing the ESL collocational competence of University students
2007
-
Second language vocabulary assessment: current practices and new directions
2007
-
Lexical reiteration in EFL young learners' essays: does it relate to the type of instruction?
2009
-
Exploring the increase of receptive vocabulary knowledge in the foreign language: A longitudinal study
2009
-
Teaching foreign languages: A challenge to ecuadorian bilingual intercultural education
2009
-
Students? beliefs about portfolio evaluation and its influence on their learning outcomes to develop EFL in a Spanish context
2009
-
Reading printed versus online texts. A study of EFL learners strategic reading behavior
2009
-
Academic lexis and disciplinary practice: corpus evidence for specificity
2009
-
Extensive reading through the Internet: is it worth the while?
2009
-
Using dramatic role-play to develop emotional aptitude
2009
-
Working memory capacity and L2 University Students comprehension of linear texts and hypertexts
2009
-
The inner voice
2009
-
Learning for life, a structured and motivational process of knowledge construction in the acquisition/learning of English as a foreign language in native Spanish speakers
2009
-
Empirical study of the effects of discourse markers on the reading comprehension of Spanish students of English as a foreign language
2009
-
Knowlege, literacies and the teaching of reading English as a foreign language
2009
-
La clasificación de los hablantes de herencia de español en los EEUU: generación, simplificación modal y mantenimiento del español
2010
-
Effects of explicit instruction on incidental noticing of metaphorical word sequences during a subsequent reading task
2010
-
Self-directed Noticing for Defossilissation: Three Case Studies
2010
-
The Effect of Instruction on Learners’ Pragmatic Awareness: a Focus on Refusals
2010
-
The Differential Effect of Two Types of Direct Written Corrective Feedback on Noticing and Uptake: Reformulation vs. Error Correction