Skip navigation
Inicio
Servicios
Normativa
Guía Recolecta
Equipo
Listar
Comunidades
Buscar ítems por:
Fecha Publicación
Fecha de envío
Fecha Creación
Título
Autor
Materia
Idioma
Español
English
Inicia sesión
Regístrate
Mi Digitum
Alertas
Editar perfil
Digitum: Repositorio Institucional de la Universidad de Murcia
Buscar por Autor Manchón Ruiz, Rosa María
Ir a una fecha de inicio:
(Elige año)
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1985
1980
1975
1970
1960
1950
(Elige mes)
enero
febrero
marzo
abril
mayo
junio
julio
agosto
septiembre
octubre
noviembre
diciembre
O seleccione año:
Ordenar por:
Fecha de publicación
Fecha de envío
Fecha de creación
Título
Autor
Materia
En orden:
Ascendente
Descendente
Resultados por página
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autor/Registro:
Todo
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrando resultados 1 a 13 de 13
Vista previa
Fecha de publicación
Fecha de Creación
Título
1987
-
Adquisición/aprendizaje de lenguas: el problema terminológico
1988
-
Aspectos psicolingüísticos y pedagógicos del aprendizaje de lenguas / Rosa María Manchón Ruiz ; director Rafael Monroy Casas.
1999
-
Cognitive processes in L 1 and L 2 writing : a cross-sectional study
2001
-
Trends in the Conceptualizations of Second Language Composing Strategies: A Critical Analysis
2007
-
Research on second language vocabulary acquisition and learning: an introduction
2007
-
Lexical retrieval processes and strategies in second language writing: a synthesis of empirical research
2010
-
The Differential Effect of Two Types of Direct Written Corrective Feedback on Noticing and Uptake: Reformulation vs. Error Correction
2016
-
Las creencias de estudiantes universitarios sobre la escritura en Inglés
8-ene-2019
14-dic-2018
Repetición externa de la tarea: el papel de la modalidad, la respuesta al escrito, y la competencia lingúistica . Un estudio comparativo
1-dic-2021
5-nov-2021
An exploratory study of primary school children's writing processes in digital environments : The use of models as written corrective feedback
2023
-
Analysing L2 writers' processing of written corrective feedback via written languaging and think-aloud protocols
17-may-2023
3-may-2023
The effects of written corrective feedback processing conditions on L2 learners' written texts and levels of depth of processing
17-may-2024
16-may-2024
Cognitive and Affective/Motivational Individual Differences, L2 Proficiency, and Task Complexity : Interaction Effects on L2 Written Performance