Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://hdl.handle.net/10201/47324
Twittear
Título: | Menard-Warwick, Julia (2013). English Language Teachers on the Discursive Faultlines: Identities, Ideologies and Pedagogies. Bristol, Multilingual Matters. viii + 233 pages. ISBN 978-1-78309-109-6 |
Fecha de publicación: | 18-dic-2015 |
Palabras clave: | English language teaching English language teachers ELT pedagogies Teachers identities English language teaching English language teachers Discursive faultlines Teacher pedagogies and identities |
Autor/es principal/es: | Belló, Paula |
URI: | http://hdl.handle.net/10201/47324 |
Tipo de documento: | info:eu-repo/semantics/article |
Número páginas / Extensión: | 103-106 |
Derechos: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Aparece en las colecciones: | 2015, V. 15, N. 2 |
Ficheros en este ítem:
Fichero | Descripción | Tamaño | Formato | |
---|---|---|---|---|
Menard-Warwick, Julia (2013). English Language Teachers on the Discursive Faultlines Identities, Ideologies and Pedagogies. Bristol, Multili..._ingles.pdf | 152,77 kB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir |
Los ítems de Digitum están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.