Publication: Estrategias
pedagógicas
para
la
enseñanza
de
las
matemáticas
en
Administración:
Estudios
y
experiencias
Authors
Suárez Rincón, Martha Luz
item.page.secondaryauthor
item.page.director
Publisher
Universidad de Murcia
publication.page.editor
publication.page.department
DOI
http://dx.doi.org/10.6018/reifop.21.2.323261
item.page.type
info:eu-repo/semantics/article
Description
Abstract
Este
escrito
recoge
experiencias
de
diferentes
universidades
de
Hispanoamérica
en
torno
a
la
problemática
de
la
enseñanza
y
el
aprendizaje
de
las
matemáticas
en
estudios
de
pregrado
en
Administración.
Los
estudios
reseñados,
así
como
las
acciones
que
se
vienen
implementando
en
el
Colegio
de
Estudios
Superiores
de
Administración,
se
presentan
desde
las
dimensiones
de
los
estudiantes,
los
profesores
y
el
currículo.
This paper gathers experiences of different universities in Latin America about the problems of teaching and learning mathematics in Business undergraduate studies. The reviewed studies, as well as the actions that are being implemented in CESA, are presented from three dimensions: students, teachers and curriculum.
This paper gathers experiences of different universities in Latin America about the problems of teaching and learning mathematics in Business undergraduate studies. The reviewed studies, as well as the actions that are being implemented in CESA, are presented from three dimensions: students, teachers and curriculum.
publication.page.subject
Citation
item.page.embargo
Ir a Estadísticas
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons. CC BY 4.0