International Journal of English Studies: 2019, V.19, N. 2 : [5]  Estadísticas

Buscar por 
Suscribirse para recibir un email cada vez que se introduzca un ítem en esta colección. RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ítems de la colección (ordenados por Fecha Publicación en orden Descendente): 1 a 5 de 5
Vista previaFecha de publicaciónFecha de CreaciónTítulo
352751-Article Text-1371431-1-10-20191230.pdf.jpg2019-Syntactic ambiguity of (complex) nominal groups in technical English.
382561-Article Text-1371291-1-10-20191230.pdf.jpg2019-"Meet our group!": addressing mulitple audiences on the websites of Spanish research groups.
348911-Article Text-1371311-1-10-20191230.pdf.jpg2019-Collaborative teaching and learning of interactive multimodal spoken academic genres for doctoral students.
361541-Article Text-1371081-2-10-20191231.pdf.jpg2019-'Oh, there are so many things I want to write': becoming an author: Doris Lessing and the Whitehorn letters from 1944 to 1949.
362231-Article Text-1371091-1-10-20191229.pdf.jpg2019-Ambivalent texts, the borderline, and the sense of nonsense in Lewis Carroll's "Jabberwocky".
Ítems de la colección (ordenados por Fecha Publicación en orden Descendente): 1 a 5 de 5