Anales de psicología: Vol. 34, Nº 3 (2018) : [21]  Estadísticas

Buscar por 
Suscribirse para recibir un email cada vez que se introduzca un ítem en esta colección. RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ítems de la colección (ordenados por Fecha Publicación en orden Descendente): 1 a 20 de 21
Vista previaFecha de publicaciónFecha de CreaciónTítulo
326801-Article Text-1149511-1-10-20180716.pdf.jpg2018-The effect of an interactive program during school breaks on attitudes toward physical ac- tivity in primary school children
300281-Article Text-1149351-1-10-20180716.pdf.jpg2018-Penn State Worry Questionnaire-11 validity in Colombia and factorial equivalence across gender and nonclinical and clinical samples
283871-Article Text-1154011-1-10-20180802.pdf.jpg2018-Sex and grade differences in cyberbullying of Spanish students of 5 th and 6 th grade of Primary Education
319211-Article Text-1153731-1-10-20180801.pdf.jpg2018-Evidencias psicométricas sobre la validez y fiabilidad del cuestionario de capital psicológico (PCQ-12) en una muestra de trabajadores mexicanos
306281-Article Text-1153721-1-10-20180801.pdf.jpg2018-Evaluación del abuso psicológico en parejas del mismo sexo: evidencias de validez de la EAPA-P en una muestra de habla hispana
306531-Article Text-1149361-1-10-20180716.pdf.jpg2018-Two new brief versions of the Cognitive Emotion Regulation Questionnaire and its relationships with depression and anxiety
307391-Article Text-1149401-1-10-20180716.pdf.jpg2018-The role of executive function in social competence and behavioral problems in the last year of preschool
296631-Article Text-1149391-1-10-20180716.pdf.jpg2018-Emotional and behavioral difficulties in adolescence: Relationship with emotional well-being, affect, and academic performance
312601-Article Text-1153691-1-10-20180801.pdf.jpg2018-Escala Breve de Resiliencia frente a los Problemas de Comportamiento de los hijos (EBR-PC)
299041-Article Text-1153681-1-10-20180801.pdf.jpg2018-Validación dimensional del Student Engagement Questionnaire (SEQ) en población universitaria española. Capacidades del alumno y entorno de enseñanza/aprendizaje
315181-Article Text-1149421-1-10-20180716.pdf.jpg2018-Stability of Measure In High Intellectual Ability: Preliminary results
319781-Article Text-1154111-1-10-20180802.pdf.jpg2018-Perfiles de self-handicapping y autoestima y su relación con las metas de logro
315201-Article Text-1153701-1-10-20180801.pdf.jpg2018-Desajuste psicosocial en la adolescencia: socialización parental, autoestima y uso de sustancias
299141-Article Text-1149491-1-10-20180716.pdf.jpg2018-Cognitive Switching Affects Arithmetic Strategy Selection: Evidence from Eye-gaze and Behavioral Measures
283481-Article Text-1149521-1-10-20180716.pdf.jpg2018-Confidence interval for difference between coefficients of content validity (Aiken’s V): A SPSS syntax
276761-Article Text-1154851-1-10-20180807.pdf.jpg2018-The role of objective and subjective experiences, direct and media exposure, social and organizational support, and educational and gender effects in the prediction of children posttraumatic stress reaction one year after calamity
313681-Article Text-1149331-1-10-20180716.pdf.jpg2018-The role of emotional dependence in the relationship between attachment and impulsive behavior
318471-Article Text-1153661-1-10-20180801.pdf.jpg2018-Propiedades psicométricas de la escala de ideación dependiente
302911-Article Text-1149311-1-10-20180715.pdf.jpg2018-How Sense of Agency and Sense of Ownership can Affect Anxiety: A Study Based on Virtual Hand Illusion
321351-Article Text-1149341-1-10-20180716.pdf.jpg2018-Examination of the relationship between phone usage and smartphone addiction based on certain variables
Ítems de la colección (ordenados por Fecha Publicación en orden Descendente): 1 a 20 de 21