International Journal of English Studies: 2013, V. 13, N. 2 : [7]  Estadísticas

Buscar por 
Suscribirse para recibir un email cada vez que se introduzca un ítem en esta colección. RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ítems de la colección (ordenados por Fecha Publicación en orden Descendente): 1 a 7 de 7
Vista previaFecha de publicaciónFecha de CreaciónTítulo
184061-668801-2-PB.pdf.jpg2013-Limited aspects of reality: Frames of reference in language assessment
185861-673661-1-SM.pdf.jpg2013-Large-scale assessment of language proficiency: Theoretical and pedagogical reflections on the use of multiple-choice tests.
185851-673641-1-SM.pdf.jpg2013-Second Language Testing: Interfaces between Pedagogy and Assessment. An Introduction
185931-673771-1-SM.pdf.jpg2013-A university post-entry English language assessment: Charting the changes
185921-673741-1-SM.pdf.jpg2013-Item and test construct definition for the new Spanish Baccalaureate final Evaluation: A proposal.
185901-673711-1-SM.pdf.jpg2013-How are spoken skills assessed in proficiency tests of general English as a Foreign Language? A preliminary survey.
185891-673691-1-SM.pdf.jpg2013-Washback in language assessment
Ítems de la colección (ordenados por Fecha Publicación en orden Descendente): 1 a 7 de 7