Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10201/28113

Title: Turismo gastronómico. Estrategias de marketing y experiencias de éxito/FLAVIAN, C. y FANDOS, C. (Coords.)2011. Zaragoza: Prensas Universitarias, 264 pp.: Reseña bibliográfica
Issue Date: 2011
Publisher: Murcia, Universidad de Murcia, Servicio de Publicaciones
ISSN: 1139-7861
Related subjects: 338 - Situación económica. Política económica. Gestión, control y planificación de la economía. Producción. Servicios. Turismo. Precios
64 - Economía doméstica
Keywords: Reseñas bibliográficas
Gastronomía
Turismo
Reseñas bibliográficas
Primary author: Feo Parrondo, Francisco
Published in: Cuadernos de turismo, Nº 28 (2011)
URI: http://hdl.handle.net/10201/28113
Document type: info:eu-repo/semantics/other
Number of pages / Extensions: 2
Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Geographic Materia: España
Appears in Collections:Nº 28 (2011)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
147331-552641-1-SM.pdf98,9 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in Digitum are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.