International Journal of English Studies: 2024, V. 24, N. 1 : [6]  Estadísticas

Buscar por 
Suscribirse para recibir un email cada vez que se introduzca un ítem en esta colección. RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ítems de la colección (ordenados por Fecha Publicación en orden Descendente): 1 a 6 de 6
Vista previaFecha de publicaciónFecha de CreaciónTítulo
The Affordances of Telecollaboration to Teach Apologies.pdf.jpg2024-The Affordances of Telecollaboration to Teach Apologies.
A Longstanding Duality.pdf.jpg2024-A Longstanding Duality : Discursive Construction of the EU vs the UK in the British Broadsheets' News Discourse of the Brexit Referendum.
Inverse Translation as a Pedagogica.pdf.jpg2024-Inverse Translation as a Pedagogical Tool in the English for Specific Purposes (ESP) Classroom.
2024-A Posthuman Gothic Tale : Kelly Link’s “Two Houses”.
2024-Community, Exposed Singularity and Death in Mrs Dalloway.
2024-Revealing Silences : Voiceless Traces of Gendered Trauma in Female Holocaust Survivors’ Writing.
Ítems de la colección (ordenados por Fecha Publicación en orden Descendente): 1 a 6 de 6