Skip navigation
Inicio
Servicios
Normativa
Guía Recolecta
Equipo
Listar
Comunidades
Buscar ítems por:
Fecha Publicación
Fecha de envío
Fecha Creación
Título
Autor
Materia
Idioma
Español
English
Inicia sesión
Regístrate
Mi Digitum
Alertas
Editar perfil
Digitum: Repositorio Institucional de la Universidad de Murcia
Buscar por Autor Díaz Agea, José Luis
Ir a una fecha de inicio:
(Elige año)
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1985
1980
1975
1970
1960
1950
(Elige mes)
enero
febrero
marzo
abril
mayo
junio
julio
agosto
septiembre
octubre
noviembre
diciembre
O seleccione año:
Ordenar por:
Fecha de publicación
Fecha de envío
Fecha de creación
Título
Autor
Materia
En orden:
Ascendente
Descendente
Resultados por página
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autor/Registro:
Todo
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrando resultados 1 a 19 de 19
Vista previa
Fecha de publicación
Fecha de Creación
Título
2014
-
La simulación clínica como herramienta pedagógica. Percepción de los alumnos de Grado en Enfermería en la UCAM (Universidad Católica San Antonio de Murcia)
4-sep-2015
-
Evidencias de validez del sistema de triaje emergency severity Index en un servicio de urgencias de un hospital general
2016
-
Self-Learning Methodology in Simulated Environments (MAES ): Elements and Characteristics
2017
-
Relación entre el grado de satisfacción y el nivel de estrés identificado en padres y madres con hijos ingresados en una unidad de cuidado intensivo neonatal
21-ene-2017
-
Patient-oriented debriefing: Impact of real patients participation during debriefing
2018
2017
Ensuring relational competency in critical care: Importance of nursing students communication skills
7-may-2018
2017
Discovering mental models and frames in learning of nursing ethics through simulations
13-jul-2018
2018
Socio-emotional competencies as predictors of performance of nursing students in simulated clinical practice
22-nov-2019
-
Perceptions about the Self-Learning Methodology in Simulated Environments in Nursing Students: A Mixed Study
2020
-
Burnout, habilidades de comunicación y autoeficacia en los profesionales de urgencias y cuidados críticos
12-jun-2020
-
Communication Skills and Professional Practice: Does It Increase Self-Efficacy in Nurses?
30-jul-2020
-
Relief alternatives during resuscitation: instructions to teach bystanders. A randomized control trial
16-dic-2020
-
Grado de percepción sobre el conocimiento, las habilidades y la seguridad antes y después de un programa de entrenamiento con videolaringoscopia y mecanismo de protección Intubox® en el manejo de la vía aérea de pacientes con COVID-19.
28-ene-2021
-
Debriefing and learning strategies: a comparison between two reflective analysis styles with/without a graphical record of strengths/weaknesses.
5-feb-2021
-
Does multidisciplinary team simulation-based training improve obstetric emergencies skills?
17-nov-2021
-
Improving learning in the management of gender violence. Educational impact of a training program with reflective analysis of dramatized video problems in postgraduate nurses.
23-dic-2021
-
Disruptive Behavior at Hospitals and Factors Associated to Safer Care: A Systematic Review
2023
-
Does Clinical Simulation Learning Enhance Evidence-Based Practice? A Quasi-Experimental Study Involving Nursing Students
3-oct-2023
-
Including audience response systems in debriefing. A mixed study during nursing simulation-based learning