Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10201/95359

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHernández Fernández, Josefina-
dc.contributor.authorParra Martínez, Joaquín-
dc.contributor.authorMartínez Ciares, Pilar-
dc.date.accessioned2020-07-29T08:46:52Z-
dc.date.available2020-07-29T08:46:52Z-
dc.date.issued1990-
dc.identifier.issn0212-4068-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10201/95359-
dc.formatapplication/pdfes_ES
dc.format.extent9es_ES
dc.languagespaes_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherCDU::3 - Ciencias sociales::37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo librees_ES
dc.titleUn modelo de análisis de necesidades de orientación desde la perspectiva del profesoradoes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otheres_ES
Appears in Collections:Vol.08, Nº 16, (1990)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16_comunicaciones_ponencia1_RIE_V8_N16_1990.pdf115,45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons