Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://hdl.handle.net/10201/87675
Twittear
Título: | Review of models for evaluating quality in educational innovation |
Fecha de publicación: | 2018 |
Fecha de defensa / creación: | 2018 |
Editorial: | Fórum XXI |
Materias relacionadas: | CDU::3 - Ciencias sociales::37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo libre::378 - Enseñanza superior. Universidades |
Palabras clave: | innovation , teaching , evaluation , quality , teacher training, University, higher education |
Resumen: | This paper reviews existing models for assessing quality of innovation in university education. It analyzes the common and the differentiating elements. The review of the models and theoretical approaches is made in terms of the dimensions and indicators they propose. The final goal is to reflect on and explore new conceptual models that offer opportunities while, at the same time, identifying some of the limitations in educational innovation. |
Autor/es principal/es: | Guerrero Romera, Catalina |
Facultad/Departamentos/Servicios: | Facultades, Departamentos, Servicios y Escuelas::Departamentos de la UMU::Teoría e Historia de la Educación |
URI: | http://hdl.handle.net/10201/87675 |
Tipo de documento: | info:eu-repo/semantics/bookPart |
Número páginas / Extensión: | 4 |
Derechos: | info:eu-repo/semantics/openAccess Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International |
Aparece en las colecciones: | Material docente: Facultad de Educación |
Ficheros en este ítem:
Fichero | Descripción | Tamaño | Formato | |
---|---|---|---|---|
Models evaluating innovation Guerrero Romera.pdf | 382,88 kB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir |
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons