International Journal of English Studies: 2017, V.17, N. 2 : [7]  Estadísticas

Buscar por 
Suscribirse para recibir un email cada vez que se introduzca un ítem en esta colección. RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ítems de la colección (ordenados por Fecha Publicación en orden Descendente): 1 a 7 de 7
Vista previaFecha de publicaciónFecha de CreaciónTítulo
257311-1069271-1-PB.pdf.jpg21-feb-20182017Apparently, women don't know how to operate doors: A corpus-based analysis of women stereotypes in the TV series 3rd Rock from the Sun
264251-1069341-1-PB.pdf.jpg21-feb-20182017Gender and the contemporary educational canon in the UK
256411-1069371-1-PB.pdf.jpg21-feb-20182017The effects of language typology on L2 lexical availability and spelling accuracy
256411-1069371-1-PB.pdf.jpg21-feb-20182017Receptive vocabulary measures for EFL Costa Rican high school students
302261-1069391-1-PB.pdf.jpg21-feb-20182017Review of Cano, Marina. 2017. Jane Austen and Performance. Houndmills: Palgrave. 212 pages. ISBN: 978–3–319–43987–7.
299741-1069411-1-PB.pdf.jpg21-feb-20182017Review of Crystal, David. 2017. Making Sense. The Glamorous Story of English Grammar. London: Profile Books. xvii + 281 pages. ISBN: 978-1-78125-602-2
272781-1069231-1-PB-1.pdf.jpg20-feb-20182017Exploring nominalization in scientific textbooks: A cross-disciplinary study of hard and soft sciences
Ítems de la colección (ordenados por Fecha Publicación en orden Descendente): 1 a 7 de 7