Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10201/50209

Title: La evaluación en la E.S.O.: una propuesta para el área de música
Issue Date: 1999
Publisher: Universidad de Murcia
ISSN: 0212-8322
Related subjects: 37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo libre
Keywords: Aprendizaje
Música
Organización escolar
Abstract: En este artículo se desarrolla una propuesta práctica de Evaluación del área de Música en Educación Secundaria Obligatoria, que se está llevando a la práctica desde el curso 91/92. Elaborada a partir de la normativa legal que regula este proceso en la ESO , los autores han resumido los puntos más significativos para el área, todo ello teniendo en cuenta a la hora de la propuesta la filosofia del aprendizaje significativo y la atención a la diversidad tal como se propugna en la LOGSE
Abstract:In this article, a practical proposal of evaluation in the music area is explained. This proposal is being practised since the course 91/92. lt's elaborated from the legal normative that regulates this process in the E.S.0. , the autors have resumed the most significant points for the area. All that, considering the significant traineesship philosophy and the attention to the diversity such as, in the L.O.G.S.E. , is defende
Primary author: Carrillo Castellón, Bienvenido
Amat Castillo, Mª Carmen
URI: http://hdl.handle.net/10201/50209
Document type: info:eu-repo/semantics/article
Number of pages / Extensions: 12
Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Nº 17 (1999)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
La evaluación.pdf329,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in Digitum are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.