Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10201/41541

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorGonzalo, Marta de-
dc.contributor.authorPérez Prieto, Publio-
dc.date.accessioned2014-11-18T19:20:43Z-
dc.date.available2014-11-18T19:20:43Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.issn1889-979X-
dc.identifier.issn1989-8452-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10201/41541-
dc.description.abstractUna reflexión sobre cómo los recortes en la financiación y progresiva privatización de la educación pública son parte del diseño ideológico de una sociedad injusta y sujeta a predestinación social, con el trasfondo de la disputa sobre la construcción de imaginarios, la capacitación crítica, la experimentalidad, la creatividad y arte.es
dc.description.abstractABSTRACT: A reflection on the funding cuts and gradual privatization of public education as part of the ideological design of an unjust society, tied to social predestination, within the background of the dispute over the construction of imaginaries, critical training, experimentality, creativity and art.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent10es
dc.languagespaes
dc.publisherMurcia: Servicio de Publicaciones de la Universidad de Murciaes
dc.relation.ispartofArte y políticas de identidad, Vol. 4 (2011): Arte y Educación. Pedagogías Críticases
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectEducaciónes
dc.subjectArtees
dc.subjectEducationes
dc.subjectArtes
dc.subject.other7 Bellas arteses
dc.titleReconversión educativa, reproducción de clase. Lo que escapa al cálculo. Una actualización del Misterio de Educaciónes
dc.title.alternativeEducational Reform, Class Reproduction. What is Beyond the Calculationes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
Appears in Collections:Vol. 4 (2011)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
145981-549771-1-SM.pdf889,82 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in Digitum are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.