Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10201/36761

Title: Modelo pedagógico predominante en la educación indígena en el Paraguay.
Issue Date: 2012
Publisher: Murcia, Universidad de Murcia, Servicio de Publicaciones
ISSN: 1989-211X
Related subjects: 371 - Organización y gestión de la educación y de la enseñanza
Keywords: Educación
Indígenas
Política educativa
Identidad racial
Bilingüismo
Primary author: Quiñónez de Bernal, Celsa
Published in: Naveg@merica, Nº 8 (2012)
URI: http://hdl.handle.net/10201/36761
Document type: info:eu-repo/semantics/article
Number of pages / Extensions: 11 p.
Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Geographic Materia: Paraguay
Appears in Collections:Nº 8 (2012)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
150201-562131-1-PB.pdf119,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in Digitum are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.