Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10201/2579

Title: A corpus-driven design of a test for assessing the ESL collocational competence of University students
Issue Date: 2007
Publisher: Murcia: Universidad de Murcia, Servicio de Publicaciones
ISSN: 1578-7044
Related subjects: CDU::8- Lingüística y literatura::81 - Lingüística y lenguas
CDU::3 - Ciencias sociales::37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo libre::378 - Enseñanza superior. Universidades
Keywords: Lexicografía
Didáctica de lenguas modernas
Segunda lengua
Adquisición
Primary author: Moreno Jaén, María
Published in: International journal of english studies, Vol. 7 (2), 2007
URI: http://hdl.handle.net/10201/2579
Document type: info:eu-repo/semantics/article
Number of pages / Extensions: p. 127-148
Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Vol. 7 (2), 2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2579894.pdf148,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in Digitum are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.