Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10201/19377

Title: Efectos de la manipulación del arousal/valencia de programas de televisión en bloques publicitarios : estudios psicofisiológicos
Issue Date: 22-Feb-2011
Date of creation: 22-Feb-2011
Related subjects: CDU::6 - Ciencias aplicadas::65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas
CDU::1 - Filosofía y psicología::159.9 - Psicología
Keywords: Publicidad televisada
Primary author: Hernández Pérez, Manuel
Faculty / Departments / Services: Facultad de Psicología
URI: http://hdl.handle.net/10201/19377
Document type: info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Number of pages / Extensions: 160
Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Proyectos fin de carrera, grado y master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tesina de Licenciatura de Manuel Hernandez Perez 2009.pdf1,81 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in Digitum are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.