Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10201/15633

Title: Los museos de ciencias y el consumo cultural. Una mirada desde la comunicación.Castellanos Pineda, Patricia. Reseñas bibliográficas.
Issue Date: 2009
Publisher: Murcia: Escuela de Turismo
ISSN: 1139-7861
Related subjects: CDU::3 - Ciencias sociales::37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo libre. Turismo
Keywords: Turismo
Reseñas bibliográficas
Primary author: Feo Parrondo, Francisco
Published in: Cuadernos de turismo
URI: http://hdl.handle.net/10201/15633
Document type: info:eu-repo/semantics/article
Number of pages / Extensions: 3
Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Nº 24 (2009)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
reseña 3 (vol 24).pdf86,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in Digitum are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.