Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://doi.org/10.7358/ijtl-2017-006-amo

Título: MOSEM in teaching sciences processes and results from media studies
Fecha de publicación: 2017
Editorial: LED Edizioni Universitarie di Lettere Economia Diritto
Cita bibliográfica: International Journal of Transmedia Literacy - 3 - December 2017. p.p. 101-113
ISSN: Print: 2465-227X
Electronic: 2465-2261
Materias relacionadas: CDU::3 - Ciencias sociales::37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo libre::371 - Organización y gestión de la educación y de la enseñanza
Palabras clave: Tecnología educativa
Educational Technology
Simulation
Assessment
Teaching Sciences
Resumen: MOSEM offers participating schools and teachers a collection of thought-provoking tabletop physics experiments. Digital and printed support materials use text, video and animation to raise the user’s curiosity. There are three questions to resolve in this paper. Firstly, I will focus on the pedagogical backgrounds of MOSEM. Secondly, I will explain the assessment do it. And, finally, I will offer my point of view and explain why MOSEM is important to me.
Autor/es principal/es: Amorós Poveda, Lucía
Forma parte de: Tecnología educativa; Evaluación de Programas Educativos y Formativos. Grado en Pedagogía
Versión del editor: https://www.ledonline.it/index.php/transmedialiteracy/article/view/1177
URI: http://hdl.handle.net/10201/154389
DOI: https://doi.org/10.7358/ijtl-2017-006-amo
Tipo de documento: info:eu-repo/semantics/article
Número páginas / Extensión: 13
Derechos: info:eu-repo/semantics/openAccess
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Descripción: © 2017,LED Edizioni Universitarie di Lettere Economia Diritto. This manuscript version is made available under the CC-BY-NC-ND 4.0 license http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/. This document is The Published version of a Published Work that appeared in final form in International Journal of Transmedia Literacy. To access the final edited and published work see https://doi.org/10.7358/ijtl-2017-006-amo
Matería temporal: Siglo XXI
Aparece en las colecciones:Artículos

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción TamañoFormato 
2017 MOSEM_in_Teaching_Sciences_Processes_and.pdf349,2 kBAdobe PDFVista previa
Visualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons