Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://doi.org/10.1016/j.lmot.2022.101819

Título: Basic psychological needs in the classroom: A literature review inelementary and middle school students
Fecha de publicación: 27-may-2022
Cita bibliográfica: Learning and Motivation 79 (2022) 101819
ISSN: 0023-9690
Palabras clave: Basic psychological needs
Elementary school
Engagement
Self-determination theory
Achievement
Motivation
Autor/es principal/es: Conesa Cervera, P.
Onandia-Hinchado, I.
Andoni Dunabeitia, J.
Moreno Yus, M. A.
URI: http://hdl.handle.net/10201/133106
DOI: https://doi.org/10.1016/j.lmot.2022.101819
Tipo de documento: info:eu-repo/semantics/article
Número páginas / Extensión: 23
Derechos: info:eu-repo/semantics/openAccess
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Descripción: © 2022 The Author(s). Published by Elsevier Inc. This is an open access article under the CC BY-NC-ND license (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/). This document is the Accepted version of a Published Work that appeared in final form in Learning and Motivation. To access the final edited and published work see https://doi.org/10.1016/j.lmot.2022.101819
Aparece en las colecciones:Artículos: Didáctica y Organización Escolar

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción TamañoFormato 
2.BasicPsy..2.pdf1,33 MBAdobe PDFVista previa
Visualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons