Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10201/131803

Registro completo de metadatos
Campo DCValorLengua/Idioma
dc.contributor.authorRomao, Jose Eustáquio-
dc.date.accessioned2023-06-07T13:18:36Z-
dc.date.available2023-06-07T13:18:36Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.citationRevista interuniversitaria de formación del profesorado, V. 13(1), N. 34, 1999es
dc.identifier.issn2530-3791-
dc.identifier.issn0213-8646-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10201/131803-
dc.description.abstractThis article describes the recent reform of the Brazilian Education system. ther will be an analysis of the contradictions and the ideas under discussion with reference to the function of University in the context of Brazilian higher education institutions. The author centres his attention on questions related to the education of teachers in general and goes into more detail on the problem of the education of Brazilian University Professors.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent21es
dc.languagepores
dc.publisherUniversidad de Zaragoza, Asociación Universitaria de Formación del Profesorado (AUFOP)es
dc.relationSin financiación externa a la Universidad.es
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectSistema Educacionales
dc.subjectFunçoes Universitáriases
dc.subjectFormaçao de Professoreses
dc.subjectEducation systemes
dc.subjectUniversity functionses
dc.subjectTeacher traininges
dc.subject.otherCDU::3 - Ciencias sociales::37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo librees
dc.titleFormaçao docente. Uma experiência brasileiraes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
Aparece en las colecciones:1999, V. 13(1) N. 34

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción TamañoFormato 
Formaçao docente uma experiencia brasileira.pdf1,59 MBAdobe PDFVista previa
Visualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons