Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: 10.7334/psicothema2016.283

Registro completo de metadatos
Campo DCValorLengua/Idioma
dc.contributor.authorVeas Iniesta, Alejandro-
dc.contributor.authorGilar-corbã-, R.-
dc.contributor.authorMiñano, P.-
dc.contributor.authorCastejón, J. L.-
dc.contributor.otherFacultades, Departamentos, Servicios y Escuelas::Departamentos de la UMU::Psicología Evolutiva y de la Educación-
dc.date.accessioned2022-09-05T22:10:10Z-
dc.date.available2022-09-05T22:10:10Z-
dc.identifier.citationPsicothema 2017, Vol. 29 nº 4. pág 533-538es
dc.identifier.citationhttp://www.psicothema.comes
dc.identifier.issn0214-9915-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10201/123043-
dc.description©<2017>. Psicotherma. This manuscript version is made available under the CC-BY-NC-ND 4.0 license http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ This document is the Published version of a Published Work that appeared in final form in Psicotherma . To access the final edited and published work see doi: 10.7334/psicothema2016.283-
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent6-
dc.languageenges
dc.relation.isreferencedbyED_IDENTRADA=1086-
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International-
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/-
dc.subjectCompulsory Secondary Educationes
dc.subjectMixed-Effect Analysises
dc.subjectoverachievementes
dc.subjectunderachievementes
dc.titleDifferences in cognitive, motivational and contextual variables between under-achieving, normally-achieving, and over-achieving students: A mixed-effect analysises
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.identifier.doi10.7334/psicothema2016.283-
Aparece en las colecciones:Artículos: Psicología Evolutiva y de la Educación

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción TamañoFormato 
difference..l.pdf338,33 kBAdobe PDFVista previa
Visualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons