Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
https://doi.org/10.1016/j.cedpsych.2019.101780
Twittear
Título: | Testing for invariance in a structural model of academic achievement across underachieving and non-underachieving students |
Fecha de publicación: | 2019 |
Cita bibliográfica: | 101780 59 Contemporary Educational Psychology https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0361476X18301309 |
ISSN: | 0361-476X |
Palabras clave: | causal structure invariant path coefficients path analysis underachieving |
Autor/es principal/es: | Gilar-Corbi, Raquel Castejón, Juan-Luis Veas Iniesta, Alejandro Miñano, Pablo |
URI: | http://hdl.handle.net/10201/117519 |
DOI: | https://doi.org/10.1016/j.cedpsych.2019.101780 |
Tipo de documento: | info:eu-repo/semantics/article |
Número páginas / Extensión: | 11 |
Derechos: | info:eu-repo/semantics/openAccess Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International |
Descripción: | ©<2019>. This manuscript version is made available under the CC-BY-NC-ND 4.0 license http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ This document is the Accepted version of a Published Work that appeared in final form in [Contemporary Educational Psychology]. To access the final edited and published work see[https://doi.org/10.1016/j.cedpsych.2019.101780] |
Aparece en las colecciones: | Artículos: Psicología Evolutiva y de la Educación |
Ficheros en este ítem:
Fichero | Descripción | Tamaño | Formato | |
---|---|---|---|---|
Testing for invariance in a structural....pdf | 833,62 kB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir |
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons