Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: doi: 10.3389/fpsyg.2020.629335

Título: Effects of an educational hybrid physical education programme on physical fitness, body composition and sedentary and physical activity times in adolescents: The Seneb's Enigma
Fecha de publicación: 2021
Cita bibliográfica: 629335
11
Frontiers in Psychology
http://journal.frontiersin.org/journal/psychology
ISSN: 1664-1078
Palabras clave: afterschool period
body mass index
model-based learning
physical health
sedentary behavior
Autor/es principal/es: Melero, D.
Morales Baños, Vicente
Manzano Sánchez, David
Navarro Ardoy, D.
Valero Valenzuela, Alfonso
URI: http://hdl.handle.net/10201/110945
DOI: doi: 10.3389/fpsyg.2020.629335
Tipo de documento: info:eu-repo/semantics/article
Número páginas / Extensión: 11
Derechos: info:eu-repo/semantics/openAccess
Atribución 4.0 Internacional
Descripción: ©<2021>. This manuscript version is made available under the CC-BY 4.0 license http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ This document is the Published Manuscript version of a Published Work that appeared in final form in [Frontiers in Psychology]. To access the final edited and published work see[doi:10.3389/fpsyg.2020.629335]
Aparece en las colecciones:Artículos: Actividad Física y del Deporte

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción TamañoFormato 
fpsyg-11-6..1.pdf693,76 kBAdobe PDFVista previa
Visualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons