Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
doi: 10.3389/fpsyg.2020.629335
Twittear
Título: | Effects of an educational hybrid physical education programme on physical fitness, body composition and sedentary and physical activity times in adolescents: The Seneb's Enigma |
Fecha de publicación: | 2021 |
Cita bibliográfica: | 629335 11 Frontiers in Psychology http://journal.frontiersin.org/journal/psychology |
ISSN: | 1664-1078 |
Palabras clave: | afterschool period body mass index model-based learning physical health sedentary behavior |
Autor/es principal/es: | Melero, D. Morales Baños, Vicente Manzano Sánchez, David Navarro Ardoy, D. Valero Valenzuela, Alfonso |
URI: | http://hdl.handle.net/10201/110945 |
DOI: | doi: 10.3389/fpsyg.2020.629335 |
Tipo de documento: | info:eu-repo/semantics/article |
Número páginas / Extensión: | 11 |
Derechos: | info:eu-repo/semantics/openAccess Atribución 4.0 Internacional |
Descripción: | ©<2021>. This manuscript version is made available under the CC-BY 4.0 license http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ This document is the Published Manuscript version of a Published Work that appeared in final form in [Frontiers in Psychology]. To access the final edited and published work see[doi:10.3389/fpsyg.2020.629335] |
Aparece en las colecciones: | Artículos: Actividad Física y del Deporte |
Ficheros en este ítem:
Fichero | Descripción | Tamaño | Formato | |
---|---|---|---|---|
fpsyg-11-6..1.pdf | 693,76 kB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir |
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons