Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
10.1016/j.sbspro.2017.02.149
Twittear
Título: | Dialogic Gatherings: Two Experiences that Connect the School with its Environment |
Fecha de publicación: | 2017 |
Cita bibliográfica: | 237 Procedia Social and Behavioral Sciences |
ISSN: | 1877-0428 |
Palabras clave: | : link to the territory citizen participation dialogic literary gatherings |
Autor/es principal/es: | Ballesta Pagán, Francisco Javier Castillo Reche, Irina Sherezade Amiama, José Francisco |
URI: | http://hdl.handle.net/10201/102016 |
DOI: | 10.1016/j.sbspro.2017.02.149 |
Tipo de documento: | info:eu-repo/semantics/article |
Número páginas / Extensión: | 6 |
Derechos: | info:eu-repo/semantics/openAccess Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International |
Descripción: | ©<2017>. This manuscript version is made available under the CC-BY-NC-ND 4.0 license http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ This document is the Published Manuscript version of a Published Work that appeared in final form in [Procedia Social and Behavioral Sciences. To access the final edited and published work see [10.1016/j.sbspro.2017.02.149] |
Aparece en las colecciones: | Artículos: Didáctica y Organización Escolar |
Ficheros en este ítem:
Fichero | Descripción | Tamaño | Formato | |
---|---|---|---|---|
1-s2.0-S18..n.pdf | 154,5 kB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir |
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons