Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: 10.1016/j.sbspro.2017.02.044

Título: Strategies to link schools to their territories. A Survey Study
Fecha de publicación: 2017
Cita bibliográfica: 237
Procedia Social and Behavioral Sciences
ISSN: 1877-0428
Palabras clave: linking school and community
Intercultural and inclusive sc
social change
Autor/es principal/es: Lozano Martínez, Josefina
Sales, Auxiliadora
Moliner, Odet
URI: http://hdl.handle.net/10201/102014
DOI: 10.1016/j.sbspro.2017.02.044
Tipo de documento: info:eu-repo/semantics/article
Número páginas / Extensión: 6
Derechos: info:eu-repo/semantics/openAccess
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Descripción: ©<2017>. This manuscript version is made available under the CC-BY-NC-ND 4.0 license http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ This document is the Published Manuscript version of a Published Work that appeared in final form in [Procedia Social and Behavioral Sciences]. To access the final edited and published work see [10.1016/j.sbspro.2017.02.044]
Aparece en las colecciones:Artículos: Didáctica y Organización Escolar

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción TamañoFormato 
1-s2.0-S18..n.pdf149,24 kBAdobe PDFVista previa
Visualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons