Browsing by Subject Adquisición

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 76  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2013A diary study on the causes of English language classroom anxietyGkonou, Christina
2009Academic lexis and disciplinary practice: corpus evidence for specificityHyland, Ken; Tse, Polly
1993Las actividades dramáticas en la enseñanza y aprendizaje del inglés como lengua extranjera [Microforma] : estudio empíricoPérez Gutiérrez, Manuel
2015Advanced students’ L1 (Swedish) and L2 (English) mastery of suffixationKarlsson, Mónica
2001Age-related differences in the development of written production. An empirical study of EFL school learnersCelaya, María Luz; Torras Cherta, María Rosa
2001Allophonic splits in L2 phonology: the question of learnabilityEckman, Fred R.; Iverson, Gregory K.; Elreyes, Abdullah
2010An attempt to elaborate a construct to measure the degree of explicitness and implicitness in ELT materialsCriado Sánchez, Raquel; Sánchez Pérez, Aquilino; Cantos Gómez, Pascual
2004Analogías, simplificaciones y la búsqueda del mínimo común múltiplo: notas sobre el español de los inmigrantes de Roquetas de Mar (Almería)Haselow, Alexander
2016Análisis de las estrategias de comunicación empleadas por entrenadores y deportistas hablantes de e/le durante ruedas de prensa y entrevistasTorrejón Bersabé, Reyes; Vázquez Cano, Esteban
2017Análisis de recursos en red para el desarrollo de la competencia intercultural y el español como segunda lengua (EL2) en educación infantilRico Martín, Ana María (1962-); Nikleva, Dimitrinka G.
1997Bialystok's processing continuum model: a cognitive approach to patterned variation in SLARojo López, Ana María
20-Jul-2011Chinese EFL Learners’ Decision-Making while Evaluating Peers’ TextsMa, JingJing
2016La combinatoria : análisis de errores en la expresión escrita de aprendientes italófonos de ele y presentación de tareas interactivas.Fogliani, Federica
2007A corpus-driven design of a test for assessing the ESL collocational competence of University studentsMoreno Jaén, María
20-Jul-2011Corrective Feedback in L2 Writing: Theoretical Perspectives, Empirical Insights, and Future DirectionsVan Beuningen, Catherine
20-Jul-2011Critical Feedback on Written Corrective Feedback ResearchStorch, Neomy
1991Desarrollo de las habilidades cognitivas y su incidencia en el área del lenguaje / María Ruiz Jiménez ; directora María Dolores Prieto Sánchez.Ruiz Jiménez, María Soledad
2016La didáctica del español como lengua extranjera en la educación secundaria no obligatoria en Italia.: análisis de los aspectos socioculturales en los manuales de textoNíkleva, Dimitrinka G.; Greco, Bárbara
2004Differential Difficulty in the Acquisition of Second Language PhonologyBroselow, Ellen; Xu, Zheng
1991Early language development from a personal perspectiveLock, Andrew J.