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PreviewIssue DateTitle
2013A diary study on the causes of English language classroom anxiety
2009Academic lexis and disciplinary practice: corpus evidence for specificity
book.png1993Las actividades dramáticas en la enseñanza y aprendizaje del inglés como lengua extranjera [Microforma] : estudio empírico
2015Advanced students’ L1 (Swedish) and L2 (English) mastery of suffixation
2001Age-related differences in the development of written production. An empirical study of EFL school learners
2001Allophonic splits in L2 phonology: the question of learnability
2010An attempt to elaborate a construct to measure the degree of explicitness and implicitness in ELT materials
2004Analogías, simplificaciones y la búsqueda del mínimo común múltiplo: notas sobre el español de los inmigrantes de Roquetas de Mar (Almería)
2016Análisis de las estrategias de comunicación empleadas por entrenadores y deportistas hablantes de e/le durante ruedas de prensa y entrevistas
2017Análisis de recursos en red para el desarrollo de la competencia intercultural y el español como segunda lengua (EL2) en educación infantil
1997Bialystok's processing continuum model: a cognitive approach to patterned variation in SLA
20-Jul-2011Chinese EFL Learners’ Decision-Making while Evaluating Peers’ Texts
2016La combinatoria : análisis de errores en la expresión escrita de aprendientes italófonos de ele y presentación de tareas interactivas.
2007A corpus-driven design of a test for assessing the ESL collocational competence of University students
20-Jul-2011Corrective Feedback in L2 Writing: Theoretical Perspectives, Empirical Insights, and Future Directions
20-Jul-2011Critical Feedback on Written Corrective Feedback Research
book.png1991Desarrollo de las habilidades cognitivas y su incidencia en el área del lenguaje / María Ruiz Jiménez ; directora María Dolores Prieto Sánchez.
2016La didáctica del español como lengua extranjera en la educación secundaria no obligatoria en Italia.: análisis de los aspectos socioculturales en los manuales de texto
2004Differential Difficulty in the Acquisition of Second Language Phonology
1991Early language development from a personal perspective