Skip navigation
Inicio
Servicios
Normativa
Guía Recolecta
Equipo
Listar
Comunidades
Buscar ítems por:
Fecha Publicación
Fecha de envío
Fecha Creación
Título
Autor
Materia
Idioma
Español
English
Inicia sesión
Regístrate
Mi Digitum
Alertas
Editar perfil
Digitum: Repositorio Institucional de la Universidad de Murcia
Buscar por Autor Facultades, Departamentos, Servicios y Escuelas::Departamentos de la UMU::Filología Inglesa
Ir a una fecha de inicio:
(Elige año)
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1985
1980
1975
1970
1960
1950
(Elige mes)
enero
febrero
marzo
abril
mayo
junio
julio
agosto
septiembre
octubre
noviembre
diciembre
O seleccione año:
Ordenar por:
Fecha de publicación
Fecha de envío
Fecha de creación
Título
Autor
Materia
En orden:
Ascendente
Descendente
Resultados por página
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autor/Registro:
Todo
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrando resultados 21 a 40 de 42
< Anterior
Siguiente >
Vista previa
Fecha de publicación
Fecha de Creación
Título
5-may-2020
jun-2016
Comunicaciones Orales.- Actitudes en perspectiva y retrospectiva ante el acento murciano: Patrones tradicionales de sexismo en una comunidad de habla vernácula
28-may-2020
jun-2016
Comunicaciones Póster.-How do learners actually use language corpora? Using computer tracking techniques to explore corpus consultation.
22-sep-2020
2020
Corpus Applications in Forensic Computational Linguistics - LAEL Webinar
2021
-
Camp, 1965
10-nov-2021
-
Trances, Myth, Bachelor Machines, and Abstractions: Post-war Queer Experimental Film
2022
-
The Routledge Handbook of Second Language Acquisition and Writing. New York, Routledge
2022
2021
The representation of migrants in Spanish judicial decisions: using corpus data to refute hate speech
feb-2022
-
Failure, Erasure, and Oblivion in Joâo Pedro Rodrigues and Joâo Rui Guerra da Mata’s Asian Trilogy: Red Dawn, The Last Time I Saw Macao, and Iec Long
19-ago-2022
-
Disquieting Soundtracks: The Sonorities of Experimental Cinema
17-nov-2022
-
Multiplicity, relationality, and petal avatars: Thatgamecompany’s Flower as an identity model
27-dic-2022
-
Models as written corrective feedback: Effects on young L2 learners’ fluency in digital writing from product and process perspectives
2023
-
Automatic term recognition and legal language: a shorter path to the lexical profiling of legal texts?
2023
-
Comparing individual vs. collaborative writing in Spanish EFL secondary education: Insights from CAF measures, propositional complexity, and communicative adequacy
2023
-
Individual differences and L2 writing: Expanding SLA research
2023
-
Affordances and limitations when using Inputlog to study young learners’ pausing behavior in L2 writing
feb-2023
2021
El Hamlet de Moratín (1798): El Neoclasicismo frente al mito. Sexo y género en la tragedia shakespeariana
1-ago-2023
-
Playing with cowboys, outlaws, and spacefarers: the remediated American frontier in video games
26-sep-2023
-
Feedback literacy in writing research and teaching: Advancing L2 WCF research agendas.
15-dic-2023
-
Exploring First Language Use in Non-Formal Foreign Language Education: A Mixed- Method Approach
29-dic-2023
-
Patterns of textbook use in EFL: Adaptation techniques and their effects on Form-focused and Meaning-focused Instruction