Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10201/87675

Título: Review of models for evaluating quality in educational innovation
Fecha de publicación: 2018
Fecha de defensa / creación: 2018
Editorial: Fórum XXI
Materias relacionadas: CDU::3 - Ciencias sociales::37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo libre::378 - Enseñanza superior. Universidades
Palabras clave: innovation , teaching , evaluation , quality , teacher training, University, higher education
Resumen: This paper reviews existing models for assessing quality of innovation in university education. It analyzes the common and the differentiating elements. The review of the models and theoretical approaches is made in terms of the dimensions and indicators they propose. The final goal is to reflect on and explore new conceptual models that offer opportunities while, at the same time, identifying some of the limitations in educational innovation.
Autor/es principal/es: Guerrero Romera, Catalina
Facultad/Departamentos/Servicios: Facultades, Departamentos, Servicios y Escuelas::Departamentos de la UMU::Teoría e Historia de la Educación
URI: http://hdl.handle.net/10201/87675
Tipo de documento: info:eu-repo/semantics/bookPart
Número páginas / Extensión: 4
Derechos: info:eu-repo/semantics/openAccess
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Aparece en las colecciones:Material docente: Facultad de Educación

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción TamañoFormato 
Models evaluating innovation Guerrero Romera.pdf382,88 kBAdobe PDFVista previa
Visualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons