Skip navigation
Inicio
Servicios
Normativa
Guía Recolecta
Equipo
Listar
Comunidades
Buscar ítems por:
Fecha Publicación
Fecha de envío
Fecha Creación
Título
Autor
Materia
Idioma
Español
English
Inicia sesión
Regístrate
Mi Digitum
Alertas
Editar perfil
Digitum: Repositorio Institucional de la Universidad de Murcia
Buscar por Autor Ruzafa Martinez, Maria
Ir a una fecha de inicio:
(Elige año)
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1985
1980
1975
1970
1960
1950
(Elige mes)
enero
febrero
marzo
abril
mayo
junio
julio
agosto
septiembre
octubre
noviembre
diciembre
O seleccione año:
Ordenar por:
Fecha de publicación
Fecha de envío
Fecha de creación
Título
Autor
Materia
En orden:
Ascendente
Descendente
Resultados por página
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autor/Registro:
Todo
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrando resultados 1 a 7 de 7
Vista previa
Fecha de publicación
Fecha de Creación
Título
mar-2019
-
Factors associated with breastfeeding support from health care professionals by implementing a Clinical Practice Guideline
may-2021
-
Evidence-based practice nurses' competency: Spanish national survey and establishment of a scale of the EBP-COQ-Prof©
may-2021
-
Changes in nurse job outcomes after 4 years of a Best Practice Spotlight Organization® programme implementation in the Spanish National Health Context
may-2021
-
Monitoring of the Implementation of a Breastfeeding Guideline for 6 Years: A Mixed-Methods Study Using an Interrupted Time Series Approach
oct-2021
-
Evaluation of evidence-based practice learning among undergraduate nursing students: Relationship between self-reported and objective assessment
2023
-
Consequences of the Covid-19 pandemic on complex multimorbid elderly: Follow-up of a community-based cohort. SAMAC3 Study
sep-2023
-
Effectiveness of the flipped classroom methodology on the learning of evidence-based practice of nursing students: Quasi-experimental design