Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10201/94203

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSánchez Martín, Francisco Javier-
dc.contributor.otherFacultades, Departamentos, Servicios y Escuelas::Departamentos de la UMU::Lengua Española, Lingüistica Generales_ES
dc.date.accessioned2020-06-29T10:55:24Z-
dc.date.available2020-06-29T10:55:24Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationRevista de investigación lingüística, Vol 22, 2019es_ES
dc.identifier.issn1989-4554-
dc.identifier.issn1139-1146-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10201/94203-
dc.formatapplication/pdfes_ES
dc.format.extent4es_ES
dc.languagespaes_ES
dc.publisherUniversidad de Murcia, Servicio de Publicacioneses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectReseñas bibliográficases_ES
dc.subjectMorfologíaes_ES
dc.subjectEspañol LE L2es_ES
dc.subject.otherCDU::8- Lingüística y literatura::81 - Lingüística y lenguases_ES
dc.titleDavid Serrano-Dolader (2018): "Formación de palabras y enseñanza del español LE/L2", Londres/Nueva York, Routledge, 350 pp.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewes_ES
Appears in Collections:Vol 22, (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
401281-Texto del artículo-1382921-1-10-20200127.pdf102,2 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons