Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10201/93465

Registro completo de metadatos
Campo DCValorLengua/Idioma
dc.contributor.authorHidalgo Díez, Eugenio-
dc.coverage.spatialAndalucia (Comunidad autónoma)es
dc.date.accessioned2020-06-11T08:32:27Z-
dc.date.available2020-06-11T08:32:27Z-
dc.date.issued1996-
dc.identifier.issn0212-4068-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10201/93465-
dc.description.abstractNew Education System is a necessity and a task to teachers because it suppose a reflection of the own planners and practices. In this way, we have treated to analyze the evaluation and the teaching learning model's in new Education System, and also the evaluation of the own teaching-learning process; and finally in order to develop an application model's in tha school with these planners exposed.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent21es
dc.languagespaes
dc.publisherUniversidad de Murciaes
dc.relation.ispartofseriesRIE - Revista de investigación Educativa, Vol. 14, N. 2, 1996es
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherCDU::3 - Ciencias sociales::37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo librees
dc.titleLa evaluación en la educación secundaria obligatoria en el nuevo sistema educativo en Andalucíaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
Aparece en las colecciones:Vol.14, Nº 2 (1996)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción TamañoFormato 
03_141222-Texto del artículo-535002-2-10-20111212.pdf878,85 kBAdobe PDFVista previa
Visualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons