Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10201/55259

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLozano Martínez, Josefina-
dc.contributor.authorCastillo Reche, Irina Sherezade-
dc.contributor.otherFacultad de Educaciónes_ES
dc.date.accessioned2018-01-03T08:50:20Z-
dc.date.available2018-01-03T08:50:20Z-
dc.date.issued2018-01-03-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10201/55259-
dc.formatapplication/pdfes_ES
dc.format.extent455es_ES
dc.languagespaes_ES
dc.relation.ispartofProyecto de investigación:es_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.subjectEducación interculturales_ES
dc.subject.otherCDU::3 - Ciencias sociales::37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo librees_ES
dc.titleLa inclusión educativa del alumnado extranjero en Educación Infantil y Primaria : la voz de las familias para el logro de buenas prácticas en Educación Interculturales_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises_ES
Appears in Collections:Ciencias Sociales y Jurídicas

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons