Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10201/5270

Title: Capacidad atencional y aprendizaje: efectos de la práctica e interacción de procesos ontrolados y automáticos en tareas de categorización
Issue Date: 1987
Publisher: Murcia: Universidad de Murcia, Servicio de Publicaciones
ISSN: 0212-9728
Related subjects: CDU::1 - Filosofía y psicología::159.9 - Psicología
Keywords: Aprendizaje
Psicología
Primary author: Romero Medina, Agustín
García Sevilla, Julia
Faculty / Departments / Services: Facultad de Psicología
Published in: Anales de psicología, Vol. 4, 1987
URI: http://hdl.handle.net/10201/5270
Document type: info:eu-repo/semantics/article
Number of pages / Extensions: p. 17
Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Vol. 4 (1987)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AP4 (1987) p 65-81.pdf171,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in Digitum are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.