Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10201/50002

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorIllán Romeu, Nuria-
dc.date.accessioned2016-06-02T10:00:54Z-
dc.date.available2016-06-02T10:00:54Z-
dc.date.issued1986-
dc.identifier.issn0212-8322-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10201/50002-
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent18es
dc.languagespaes
dc.publisherUniversidad de Murciaes
dc.relation.ispartofAnales de Pedagogía, Nº 4, 1986es
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subject.other37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo librees
dc.titleAportaciones al estudio del papel del profesor de clase regular en la integración del niño deficientees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
Appears in Collections:Nº 04 (1986)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aportaciones al estudio del papel del.pdf952,52 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons