Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10201/49707

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorParra Pujante, A.es
dc.date.accessioned2016-05-19T22:12:51Z-
dc.date.available2016-05-19T22:12:51Z-
dc.date.issued2013es
dc.identifier.issn2173-1241es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10201/49707-
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent20es
dc.languagespaes
dc.relation.ispartof7es
dc.relation.ispartof4es
dc.relation.ispartofMétodos de informaciónes
dc.relation.ispartofhttp://www.metodosdeinformacion.eses
dc.relation.isreferencedbyED_IDENTRADA=527es
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjectEnseñanzaes
dc.subjectInformaciónes
dc.subjectInvestigaciónes
dc.subjectÉticaes
dc.titleLa pertinencia de la ética en la enseñanza, la investigación y la gestión de la información.es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewes
Appears in Collections:Artículos

Files in This Item:
File SizeFormat 


Items in Digitum are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.